- MERA BKV I NT



BKV ÄR ETT TOPPLAG - VARFÖR INTE MER FOKUS PÅ NÄTET

Skit-tråkig artikel i Norrtälje tidning på nätet tycker jag efter herrarnas match mot "Bagis"... Snart får man börja intervjua också, men ok tidningsupplagan var förhoppningsvis mycket bättre. Norrtälje-blaskan ska givetvis ha full koll på sitt fotbollslag och även haussa för hur det går, och gärna rosa mer än risa. Ska man jobba efter ab-mallen så blir det bara trist.... Fotboll är Fotboll, inte Champions League.  Visst är det "kul" med killar som Messi och Zlatan som gör en mille om dagen, men det är ju såååå sjuuuukt långt borta. Fram för den lokala fotbollen mer än den överbetalda diva-världen ;)

Jag vill se mera BKV,
inte bara vara nöjda med att vara "där man är". Fast vi får ALDRIG glömma att det är ungdomarna som står i kö, och att det är dom som en dag kommer att göra oss stolta. Men nu riktar vi in oss på dagens A-lag och deras framfart. GO BKV!! Och jag gillar det jag ser, det ser f** bra ut. Vilken skön ny-tändning, ge mig mera!!! Ta med er poängen mot Bagarmossen och njut lite, dom där knäpper ni lätt i returen.

Personlig åsikt/analys....
Om inte Bagmossen kan bjuda upp på mer dans än så här, så är Dalhem, Spånga och Kungsängen inte mer än "ännu ett motstånd". Jag går på "KNOCK" och säger att vi vinner serien, ok jag är en äkta "hak-utstickare" men här har vi något på gång. BKV är bättre än man tror, och det gäller för Peter H att intala detta för killarna. Och jag kommer gärna att dyka upp i match efter match för att ropa fram er.... KÄMPA nu gubbar!!!
ps. Inga krav för fem öre, ingen tidning, ingen tv-kanal... bara en sketen blogg med 25.000 läsare ;)

PA-Analys kommer imorgon, BKV.BLOGG vet hur det kommer att gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0