- THIS IS SIGTUNA



SERIEPREMIÄR P16 MOT SIGTUNA - OCH VAD HÄNDE I JUNIORERNAS DM-MATCH

Jag såg på juniorernas hemsida att man tyvärr förlorade
borta mot UNIK på Valsätra IP med hela 9-8, men jag antar att det var oavgjort, förlängning och/eller straffar som gjorde dom stora siffrorna. Hur matchen spelades eller vad som hände har jag ingen susning om, fast det kanske kommer fram så småningom någonstans. Synd i alla fall att BKV förlorade, men det är det ju alltid.

Vi får se om kvällens serieprämiär i P16 div 3 mot Sigtuna slutar lyckligare, och visst vore det ju trevligt med en vinst i första matchen. Sigtuna har jag dock ingen koll på mer än att när man rotar runt på deras sida så verkar dom köra mixat lag och att dom därmed kanske inte ska vara helt oslagbara. Men vi har aldrig mött dom tidigare. Så alla ni som inte har något annat vettigt att göra en onsdagskväll (och det gäller INTE städa, diska, tvätta) går ju självklart upp till Sportscentrum vid 20.00 och hejar fram killarna.

Personligen håller jag nog mest tummarna för att Ludde-boy ska hålla ihop ikväll, och det utan att vara egoistisk på något vis. För det har varit en låååång seeeeg vååår för honom kan jag lova. Nu får det vara nog, järnet ikväll, inga smärtor och åter in 100% träning och matchning. Annars låser jag in skorna för i år.

Vi ses ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0