- TJEJERNA ÅNGAR PÅ



BKV F94 FORTFARANDE OBESEGRADE - GUSK FICK EN FOTBOLLSLEKTION

Följande referat är saxat
från deras lagsida, skribenten Perre säger att....

Uppsala börjar med U och det gör uppvisning och utskåpning med! Så var det idag! Vi var totalt överlägsna i denna match. Jag är jätteimponerad av att ni orkade ladda om och prestera så fint spel. Ni är verkligen beundransvärda. När ni spelar så här bra finns det ingen plats på jorden jag hellre vill vara på! Jag skriver inte så mycket om själva matchen denna gång. Men några rosor måste jag dela ut.


PeGe som klev in och spelade högerback när Elin gick sönder redan på uppvärmningen. Vilken match du gjorde. Bäst på planen helt enkelt! Grymt! Rebecka som fick spela mittback. Grymt jobb! Jessica som övertygar mer och mer! Matilda K som hör och häpna sköt med högerdojjan! Fransisca som gjorde sin bästa match på länge! Kul som fan! Det finns ingen nolltolerans här inne så här törs jag svära en aning. Jag skulle fortsätta att rabbla upp alla och då menar jag ALLA, alla var grymma idag helt enkelt! Glömde så när bort Mimmi som höll nollan inför en stolt fader. Nu får Jörgen pallra sig upp på alla matcher hädanefter.



En liten anekdot måste jag få bjuda på. I pausen såg Kecke deras desperate ledare stå och rita på en taktiktavla. Till vilken nytta då kan man undra. Att de skulle vända matchen hade lika stor chans som om månen skulle ramla ner, på ljusa dagen till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0