- SERIEFÖRLUST I P94

NY FÖRLUST MOT GUSK - MEN JÄMNARE MATCH ÄN SENAST

Jag kom ner till planen 
precis när domaren blåste av matchen, snacka om o-tajmat ;) Fast det var nog lika bra det, eftersom killarna förlorade igen. Nä jag skojade bara. Synd i alla fall att det inte blev revansch sen senast tycker jag och det jag hörde om matchen var att det hade varit bra jämnt i målchanser, men att motståndarna satte sina. Sen kan jag inte säga så mycket mer då jag som sagt var inte hann se matchen.

Naja, nu får jag gå och "isa ner" Ludde-mannens jättefot. Kanon med en stukning (eller vad det nu är) direkt efter att han blivit skadefri efter flera månader. Surt, sa räven. Skoja ru, sa jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0