- MELODIFESTIVALEN



SER NI PÅ MELODIFESTIVALEN - DET GÖR INTE JAG

Knäppte nyss av tv:n
och jag anser att dom borde byta namn till "Omelodifestivalen", jag kanske zappar in om någon timme för att kolla vilka som vinner. Just nu spelar Robert Wells piano för Vitryssland, va f**? Och i låten efter kom en tjej från Irland in och sjöng, och som stod på en gömd pall under kjolen, va f**? Nä jag går nog helt enkelt och lägger mig snart, jag ska ju upp redan vid sju-tiden (en söndag) för att som sagt åka till Åland. Förresten, var är Sverige, jag visst ja, dom gick ju inte ens vidare till kvällens final. Och då har man haft uttagningar i sjutton veckor helt i onödan. Men jag hoppas ni får en trevlig tv-kväll där hemma iaf.

Förresten, på tal om tv. Såg matchen mellan Millwall och Swindon och nu är det bara att säga välkommen till Championship för Millwall. Som alltså vann dagens match på ett fullsatt Wembley med 1-0. Stort!!
Sen kom jag på att jag skulle ha ringt Perre, men det hade jag fullständigt glömt bort så jag ber om ursäkt här på stört. Vi tar den där läsken en annan dag mannen ;)


Kommentarer
Postat av: Perre

Det gör inget polarn! Har haft en fin kväll med mina döttrar! Sällan vi får umgås bara vi! Kollar in Forrest Gump och inte melodifestivalen. Är så totalt ointresserad! Ha det gott på havet nu.

2010-05-29 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0