- HASTA LAVISTA ALAND



BKV KÖRDE ÖVER TILL ÅLAND - KÖRDE ÖVER ÅLAND


MERA BILDER KOMMER  ;)

Orkar inte skriva mera just nu så jag snor referatet från P94:s sida, som jag i och för sig skrev alldeles nyss, kaka på kaka. Men som ni vet så blir det ju lite mer personligt här än på den officiella sidan ;) Och bilderna lite mer vågade. Men jag hade för många bilder, för sen hemkomst och för stort sug i mina Viking Line påsar... så det kommer imorgon istället. Sköt om er BKV:are!!


"Äntligen hemma igen hehe Vi åkte åtta imorse och nu är det åtta på kvällen, ett halvt dygn för en bortamatch är på gränsen. Men vi ska INTE klaga, Mariehamn gör det varannan helg.


BKV seglade hem med tre härliga poäng efter en mycket väl genomförd match på Åland idag och klara 5-0. Hela laget, ALLA, jobbade för varandra och det var verkligen en match för laget. Riktigt skoj att se. Måste dock säga att Mariehamn stod upp väldigt bra i första halvlek och det är smått svårt att ta sig igenom hela vägen, men med tanke på planens skick så kanske det finns en förklaring där.


I andra halvlek så är det "ridå ner" och BKV äger hela planen, anfall på anfall och målen bara trillar in. Jag kan inte annat än att ge "fem ålandsbåtar" till laginsatsen och nästan lika många för... Niklas mål med vänstern, Hellgrens vilja, Gurras slit, Karlas oerhörda kämpande, Luddes mål på hörnan och två assist, Seans "nolla", Viktors snabba fötter osv osv. Jag kan fortsätta rabbla länge, för jag tyckte det så RIKTIGT bra ut idag.
BKV is BACK!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0