- FEM SNABBA


DAGENS HÖJDARE FÖR VISSA - FINAL I CHAMPIONS LEAGUE


- Ikväll kl 20.45 spelas finalen
mellan Bayern München och Inter och det klart det ska bli spännande, så jag antar att det är många som ska se spektaklet. Men jag som är lite korkad när det gäller fotboll upplever just nu en sjukt bra rysare mellan Blackpool och Cardiff.... 0-1, 1-1, 1-2, ,2-2, 3-2. Och det är vinnarna som går till Premier League. Det är en makalös match och ÄKTA fotboll, jag tror definitivt inte att kvällen match når upp på den här nivån. Hoppas nu att "The Seasiders" vinner detta ;)

- Blackpools tränare Ian Holloway är en ren saga. För ett år sedan var han arbetslös och skötte hönsen hemma och just nu står han med en fot uppe i världens bästa liga, Premier League. Otroligt.
Sen att han sprider sjuka citat runt omkring sig är ju en annan sak. Tex "ALLT går fel för mig just nu. Om jag skulle ramla ner i en tunna med tuttar, så skulle jag komma ut sugandes på min egen tumme". Eller, "Jag älskar Blackpool, vi ser lika bra ut båda två... i mörker".

- Sverige missade ju nyss VM-finalen på straffar mot Tjeckien. snöpligt när man hade en decimeter från öppet mål och 3-1 vinst. Men det är så typiskt Sverige på något vis hehe.

- Ludde inte ens på bänken (?) i morgondagens match mot Bollnäs, så det får bli IKEA eller något annat "roligt" istället då. Men till er som spelar så önskar jag lycka till, jag hoppas verkligen att ni vinner matchen! Kul också att Falun besegrade Giffarna, hur är det möjligt. Men det var väl som jag sa, GIF Sundsvall är bäst hemma.

- Grattis till F94 för vinsten över SK Iron med 5-1, segertåget bara fortsätter ;) Snyggt jobbat tjejer!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snabb du är! Har du spioner ute som rapporterar eller? Referat kommer inom kort. Ska bara korka upp en "läsk" i grön flaska först!

2010-05-22 @ 18:28:22
Postat av: Limpan

Är det någon som har koll på uppländsk fotboll så är det bkv.blogg.... "snabbare än skuggan" ;)

2010-05-22 @ 18:35:47
Postat av: V

är Ludde sjuk eller ?

2010-05-22 @ 19:44:16
Postat av: L

2010-05-23 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0