- BKV.BLOGG BJUDER PÅ GLASS



VEM VILL HA GLASS - BKV.BLOGG BJUDER

Det är ju vår nu
för den som inte har märkt det. Serierna har startat, blåsippor i skogsbackarna och ögon/näsor som rinner. Så vad kan då vara godare än en kall och god glass i vår-solen? Bara därför så tänkte jag helt enkelt bjuda på några glassar eftersom jag har kommit över ett gäng "Glassogram" som bara väntar på att bli upp-käkade. Men vem och varför? Bäst motivering vinner, och får en glass hemskickad per post. En valfri glass på Pressbyrån för max 23 kr, Magnum, Cornetto, Solero eller en Daimstrut. Gott va!

Anledningarna kan ju vara många, tex: Matchens lirare, flest bloggkommentarer, sötast, deppig AIK:are, sjukling, superetttan-supporter, fattig, smörigast eller bara för att det är DU. Törs man inte skriva här så går det alldeles utmärkt att maila till [email protected]

Ok, det finns ett litet krav... och det är en bild på den som äter glassen ;)

ps. "Alla äter glass utom Harnebäck... för den var väck". Kommer ni ihåg den haha, Stadium-Cup -08 och varmaste dagen ever....



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag är värd en glass för att: Jag är Ett riktigt RHK fan, Limpan-blogg fan (läser nästan varje dag), en morsa man aldrig blir av med..sist men inte minst jag är ju mamma till Mini som förtjänar en ny glass eftersom han så tragiskt minste den på Värmdö. Må glassen vila i frid :)

2010-05-09 @ 13:12:41
Postat av: L

Jag kan inte annat än att hålla med på samtliga motiveringar. Glassar kommer med posten ;)

2010-05-09 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0