- OAVGJORT FÖR BKV F94



BKV-TJEJERNA GJORDE EN BRA MATCH IKVÄLL - NÄRA NÄRA TRE POÄNG


Frös åter igen rumpan av mig uppe på Sportcentrum, och denna gång för att se F94 spela seriematch mot Vaksala. Det stod 0-1 efter första halvlek men matchen slutade 2-2 vid full tid. Lite synd att Vaksala lyckades snappa upp en retur i slutet på matchen och kvittera. Men det var ändå lite rättvist med tanke på matchbilden tycker jag. Det var dock väldigt markant med deras "överåriga", dom vägde tungt och jag tror att jag nästan kan peka ut vilka det var.

Till matchens lirare utnämner jag deras lilla men ettriga 4:a, jag kan inte sätta fingret på varför men hon ville liksom mest på något vis. I BKV har jag svårt att säga en spelare, det var mer en lag-seger. Här kommer i alla fall några färska bilder, fast ni får ha överseende med den suddiga kvaliteten, jag frös ju!!! Och ska jag vara riktigt ärlig, vem orkar sitta och rodda med en kamera, 233 bilder, photoshop, blogg och hela kittet en fredagskväll, oavsett lag. Skål på er... i skålhett kaffe alltså!

BRA JOBBAT BRUDAR ;)
















Kommentarer
Postat av: Perre

Tack för bilderna Limpan!

2010-05-07 @ 22:51:05
Postat av: L

Det är jag som ska tacka.. för motiven. FORZA BKV!!

2010-05-07 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0