- ÖDMJUKHET



ÖDMJUKHET ÄR ETT BEVIS PÅ RESPEKT - OCH RESPEKT ÄR... "RESPEKT"

Jag vet att alla kanske inte förknippar mig med ordet ödmjukhet,
men ni anar inte hur fel ni har. Men jag kan dock erkänna att det fanns en period i mitt liv då det jag inte ens kunde stava till det, men det är historia nu ;) Jag led till och med med Bajen när dom åkte ur förra året, ok inte så jag grät men jag vet ju hur det känns.

Whatever, kolla in klippet med Bojan och njut. Min favorit är ju när KGB:aren Sparven dyker upp och förnedras, inte mer än rätt efter det att han besökte Karlberg under veckan för att gapa år Eguren, mitt under träning. Pajas!

På söndag smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0