- LYCKA TILL GRABBAR

FYRA GRABBAR GÅR VIDARE - VI/JAG TACKAR FÖR MÅNGA GODA MINNEN

Under den gångna veckan så har nu fyra killar valt
att "kliva av" P94 och vi kan bara tacka för alla roliga stunder tillsammans. Matte Alriksson Andersson, Joar Lindberg, Robin Oseid Lindblom och Fille Bull. Så lycka till med allting i framtiden och glöm inte att komma och kolla någon match framöver, det skulle uppskattas av alla ska ni veta. Vi ses ;)



Matte i unga år och redan då en vindsnabb ytterback som nästan ingen kom förbi. Jag kommer aldrig att glömma kanonen mot Torstorp i Helsingborg. Och jag saknar redan kaffe-kompis Arne.


Robin O som vanligt en slitvarg mitt i hetluften, killen som sprang på allt och även gjorde en del viktiga mål. Ser dock ut att spana mot nya mål på den här bilden ;)


Joar , ytterligare en riktig "löpare" som kämpade och slet i varje match han spelade. Och jag personligen måste ju säga att mitt roligaste minne var när Joar snyggt hängde in ett mål och mamma viftade sönder paraplyet ;)


Och Fille Bull i sin favoritfärg rosa, vår orädda målvakt som har stått för bra många svettiga räddningar genom åren.

PS. Jag ber att få återkomma med dom nya killarna som ännu inte har kommit med här på bloggen, vilket jag ber om ursäkt för. Men jag är inte riktigt med på "provträningar" och övergångar. Men jag ska bättre mig, bara Hacke informerar så hehe. Det är dags att presentera Mustaque, Christian, Christian, Tobbe, Olle och Jonathan.... jag återkommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0