- DAGENS RESULTAT

(ingen bild, batteriet var stendött)

BKV VANN DUBBLET IDAG - OCH ETT ENDA MÅL INSLÄPPT

Herrarna smiskade upp Huge
med stabila 4-1 och juniorerna slog Kista med 2-0. Ludde och jag var upp och kollade in juniormatchens första halvlek och det var en svängig historia där jag i alla fall tyckte BKV hade det mesta av spelet. Kista var dock ganska skickliga individuellt men det vinner man oftast inga matcher på. BKV:s laginsats var förmodligen det som avgjorde i längden, och det såg riktigt bra ut stundtals. Men jag kan ju som sagt var inte skriva så mycket mer om matchen då jag inte såg hela, så det får stanna vid en gissning.

Förresten, det vore jättebra om alla lagen i BKV var liiiite snabbare med uppdatering av resultat, och gärna referat. Vi vill ju läsa om det som händer liksom, en klubb som är inne i 2010 ;) Observera att det inte är kritik, utan kanske mer personligt önskemål. Grattis till vinsterna och ni som spelar imorgon... LYCKA TILL!!

Såg ni melodifestivalen?
Jag genomled hela programet för att till slut få se "MATS MATS RUBARTH" spela bas i Casablanca under tre minuter haha. Men det var det värt, en cover på La Voix, och tror ni inte att Malena Ernman gled in och sjöng med. Stort för Ruben att få spela inför miljoner tv-tittare och han såg f** rockigare ut än någonsin. Och han smålog nog lite åt den lätt "tv4-inspirerade" presentationen. "Allsvenskan mest utvisade spelare.... "  Tack Mats för alla underbara stunder du har gett mig under alla år, du är en av de största vi haft ;)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0