- AIK VANN TRIPPELN



"NIIII SOM E FRÅN GÖTEBOOORG - ÅÅÅÅKER ALLTID HEM I SOOOORG"

AIK smiskade åter upp IFK Göteborg
och vann SuperCupfinalen på Råsunda, och ni som känner mig vet att jag njuter lite extra när det är just Göteborg som får "på skallen". Att dom (och aftonbladet) sen tjafsar om en frispark som lades fem meter ifrån den punkt frisparken borde ha legat på, det är ju barnsligt. ALLA försöker "fuska" med detta, VARJE frispark slås från ALLA möjliga platser i VARJE match. Och media bryr sig ALDRIG om det annars, men nu!! HAHA... har ni hört sången om "Alla hatar oss". Om inte så säg bara till så drar jag den för dig.

De senaste möten mellan dessa lag har nu slutat med fyra AIK-vinster av fyra möjliga, och då är IFK nummer två i Sverige. Det ser bra ut inför 2010 och jag bara njuter efter alla år av missär och förnedring, nu är det vår tur... Champions League nästa!!

På söndag smäller det på riktigt, AIK-Mjällby på Råsunda och jag har redan premiär-frossa. Men det värsta av allt är nog hur det ser ut på puben Dick Turpin. Fast jag fick den här bilden från ägaren härom dagen, så förhoppningsvis är snön borta. Mumma med en kall öl mitt i vintern på en uteservering... eller? Tur att man "äger" ett bord där inne i mörkret hehe, där sitter nämligen bara vissa utvalda. Och DU är hjärtligt välkommen om du vill njuta av en dag med goda vänner, bra fotboll och kanske något gott i magen. Säg bara till, jag bjuder ;)

ÅRETS GNAGARE.... REDAN!!! tv4 och götet är dom som är pinsamma hehe. Perre messa mig Bojans nya nummer, typ nu ;)



(A och M, som aldrig har sett snö förut hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0