- VÄSTERÅS VANN



FÖRLUST I DAGENS PA-MATCH - VÄSTERÅS IK BLEV FÖR SVÅRA


Vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska skriva om dagens match. Jag var ju liksom inte där och såg, utan fick lite enklars sammanfattning av L när han kom hem. Och att citera honom känns lite dumt, men kortfattat kan man väl säga så att det var en dålig första halvlek, men en betydligt bättre andra. Tyärr så gjorde dom lite snöpligt 3-1 direkt i andra halvlek annars hade det nog slutat annorlunda lät det som, Johannes gör sedan 3-2 och Hellan kvitterar med kvarten kvar, men motståndarna tar åter igen ledningen bara en minut senare.
Och matchen slutar 4-3 till VIK.

Det man kan reagera på är ju att det är tre back-mål idag, Axel, Johannes och Hellan. Synd att inte L kunde smälla in en också då tycker ju jag ;) Men det känns lite som att det var länge sedan en anfallare gjorde mål nu, så jag hoppas det bara är en tillfällig "dipp". Och sen att den där sköna nollan sprack så det lät ända till Norrtälje också, och det med hela fyra mål i baken. Tung tung förlust och nu blir det mycket svårt i fortsättningen, men allt kan ju hända än. Kan Nya Zeeland ta poäng mot Italien, och schweizarna vinna över Spanien, eller att bajen tar tre poäng i Superettan, ja då kan f** vad som helst egentligen hända.
Poängfördelning känns ju extrasvårt idag, så om någon orkar så skriv gärna förslag. Jag sätter följande så länge.
3+ Ingen
2+ Någon
1+ Annan

ps. De andra matcherna och aktuell tabell ser ni som vanligt HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0