- VARGUNGAR



IDAG BRAKADE DET LOSS - LANDSLAGETS FOBOLLSSKOLA HADE KICK-OFF

Jag "jobbade" hemma idag
, och då passade jag ju så klart på att gå en sväng förbi Sportfältet och kolla in små-killarna träna/spela. Så här kommer några bilder från det som pågår där uppe på fältet under veckan.
Jag återkommer med sköna kommentarer, typ den jag fick idag av en liten lirare i för stora brallor/tröja.
- Vem e du?
- Luddes pappa, jag ska bara ta några kort på er
- HAN HETER LUDWIG!!!


Patrik och Viktor har "vätskekontroll" tror jag.


Sten, sax, påse bestämmer vem som gör avspark.


Kan vi börja någon gång eller?


Klia-klia...


Fokuserad målvakt på en hörna.


Stolt bärare av landslagströjan.


Barcelona-byxorna ska givetvis sitta på idag.


Full fart nu och alla vill spela.


Mindre kaos vid lagindelningarna.


Messi och en åtta dit-ritat på ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0