- TOBBE E HET



ÄNNU EN BKV-VINST - DENNA GÅNG ÖVER JÄRFÄLLA (IGEN)

Dagens bortamatch för A-laget
slutade med en skön 3-1 vinst över Järfälla IF, och det blev alltså en repris från förra veckans möte med samma klubb, men då stannade siffrorna vid 4-2 till BKV. Och jag hittade en gemensam nämnare, nämligen en kille som "strutade" i bägge matcherna, eller ja det blev till och med två idag. Allas vår Tobbe ;) Jag hoppas han ursäktar bild-valet men jag tyckte den passade bra idag och det där lilla fingret är inte elakare än bajen-döskallarna i bakgrunden, jag lovar. GRATTIS GUBBAR!

Extra spännande att Heby bara fick en pinne mot bottenlaget Täby och att vi möter dom just Heby i nästa runda, hemma. Det blir en skön match, och självklart så ska ALLA som är hemma gå för att stötta er då.... fast själv sitter jag nog på något öde berg i Jämtland och jojjkar med ett gäng samer eller nåt. Fast jag kommer att tänka på er då, vara med er mentalt, sväva som en Roger Pontare över er. Känn min närvaro *host*

VM... och ENGLAND vann!! Och nu väntar tyskarna, vilken rysare det kommer att bli. Tyskland - England. Minns så väl 2001 och 5-1 vinsten, så jag laddar väl in en hundring på det imorgon ;) Förresten, på tal om England och VM så finns det en annan sak som jag aldrig kommer att glömma, världens bästa frispark ever, Messi, Zlatan och co i all ära. Men denna var så sjukt viktig, tre minuters övertid, ett mål och VM-platsen 2002 var säkrad. BOOOOOM.... och David Beckham skickar England vidare till VM. STORT!!!
Kolla in dessa två magiska klipp  *snyft*






Beckham bends it....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0