- SPARBANKENS DAG



BKV I PARKEN - ALLA VILLE KICKA


Glömde nästan bort att berätta
att jag stod som "BKV-värd" i Socitetsparken idag, vid ett bollplank och ett ton ungar som skottade bollar på löpande band. Tre bars hem gråtande i famnen på mammor men "shit happens" och jag är övertygad om att dom små liven sett för mycket på Champions League och helt enkelt filmade....

Tobbe höll i det hela och han ska självklart ha "cred" för det han gör för BKV, vad vore vi utan honom och andra som jobbar i det tysta hela tiden. Så det klart att vi andra ställer upp och gör det vi kan för att underlätta och samtidigt bidra med något positivt. Tobbe, ring gärna igen om du behöver hjälp, jag är bakom dig ;)
"BKV - På väg framåt!"
















Kommentarer
Postat av: Marina

Rimbo HK var också där. Det betyder att jag var där mest hela dagen. Vi sålde korv och bröd, festis. Kan säga att det var högtryck. 600 korv såldes....Så jag hann inte runt och titta på det andra..

2010-06-14 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0