- ORGANISERAT KAOS



AVSLUTNING PÅ LANDSLAGETS FOTBOLLSKOLA - OCH FULLT ÖS PÅ PLAN

Jag räknade till tjugotvå "kids"
mot de tio instruktörerna på en sjumanna-plan, ja ni kan ju själva förstå hur det såg ut haha. Och massor runt planen som tex skanderade "DET VAR BARA TUR, DET VAR BARA TUR..." när Ludde hängde en vackert. Eller "VIKTOR SUGER, VIKTOR SUGER... alt "PATRIK SUGER FETT, PATRIK SUGER FETT". Men jag tycker det var underbart, det var precis som att förflytta sig ungefär 8-9 år bakåt i tiden, och se hur det hela började med P94. Det är en ära att ha få följt med på den långa vägen, och jag kommer aldrig att glömma alla sköna stunder med dessa smågrabbar och deras utveckling. Få förunnat!

Men att se dagens små BKV-are löpa amok idag känns ju i alla fall hur kul som helst och ta mig f** på att jag såg några heta "ämnen". Hmmm undrar om man ska börja som BKV-scout, mitt hök-öga missar sällan. Kan rabbla många exempel men min ödmjukhet säger nej. Men ska jag skryta liiiite så står det säkert 9-1 till mig mot en superettan-tränare när det gäller spelare som kan komma att prestera ;) ;)

Stort grattis till alla smågrabbar och småtjejer som fick några skit-roliga dagar, samt alla instruktörer som gjorde ett kanon-jobb. Och givetvis till staben bakom, ni vet vilka ni är.

ps. Dagens match i pojkallsvenskan, Västerås IK - Sunnersta  2-0


Patrik "ruffade" lite, men det var ingen som gnällde över det


Vissa fick bäras av planen, bus eller utmattning, fråga inte mig


Skön bild, knäskydden smattrandes mot skenbenet


Är det VM eller? ;)


Adam och grabbarna väntar på att deras match ska börja


En drottning får sina skor knutna


Kolla in Simons knätackling på en liten tjej, så brutalt... Skoja bara, det var på lek


Va f**, börjar fåfängan redan vid 8-9 nu för tiden?


MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL


Får man inte lira så lattjar man med vattenflaskorna


Hermans brorsa Wilgot försöker tunnla

Avslutar med dagens dialog.
- Ludde, får jag låna din telefon?
- Varför det?
- Jag ska ringa polisen
- Varför det?
- Någon har tagit min mobil
- Men har inte Oskar tagit hand om den?
- Ja just det, hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0