- FALUN IMORGON

NY MATCH MOT FALU BK IMORGON - PA MÅSTE TA TRE NYA POÄNG

Hoppas ni som ska spela
redan sover och att ni har druckit mycket vatten, varit i skuggan och ätit massa kolhydrater hela dagen (ironi ;). Nu vann ni ju senast över Falun med 4-0 men ta ingenting för givet för det, och jag vill helst se tvåsiffrigt imorgon. Har ju även hört att det har varit fester och sena nätter hela veckan för en del, kanske dags för tränarna att förklara vad som är bra och mindre bra snart. Viktigt grabbar, att man inte röjer loss dagarna innan match. Ok nu har bkv.bloggs egna präst predikat klart men tänk liiiite på det jag sagt, det är viktigare än man tror, och eran guru är klokare än vilken tränare och farsa som helst hehe.

Klockan 12 imorgon så står jag i parken med "bollstånd"... host... alltså med bollar i ett stånd... ett torgstånd i parken.... ähhh. Kom ner till Socitetsparken imorgon vid tolvtiden och skjut lite bollar på någon grej, jag är där ;) Men Tobbe lovade att jag skulle bli avlöst innan PA-matchen började så jag räknar iskallt med att ta min wowawowa (eller vad det nu heter) och dra upp till Sportcentrum. Om vi nu inte vinner över Falun så ska dom i alla fall få ont i öronen....

På tal om ont i öronen och Afrika, jag gillar Thierry Henrys "lipande" över utebliven (tveksam) straff, snacka om fel person liksom, minns det HÄR. Trist om ni nu gillar Frankrike men jag gör det inte, dom fuskar, kan inte spela i lag och är oftast "Arsenalare". Och ärligt, dom var f** nära att förlora ikväll, men jag kan lik förbaskat ge mig den på att dom står där i kvartsfinal mot England om några veckor. Orka!

England.... här kommer senaste hot-videon från brittiska öarna. Littel Britain (Lenas favorit-tv-program) goes football hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0