- BKV PA VANN IGEN

BKV SPÖADE SIRIUS - HÖLL NOLLAN FÖR TREDJE GÅNGEN I RAD

Har på en taskig Uppsala-linje
hört att BKV vann kvällens bortamatch med 1-0 över serieledande Sirius, mer vet jag inte. Men jag återkommer senare eller imorgon med mera fakta om matchen.
KANON GRABBAR!! Och det mot ett vad jag har hört, ett riktigt "toppat" Sirius ;) Och jag säger, "Sirius försök HUR mycket ni vill och HUR mycket ni kan men....."

Förresten, läste ikväll om Giffarna som tydligen blir "blåsta" på tre poäng efter att ha spelat med "okvalificerad spelare" mot Västerås IK, och det gör ju inte oss något, eller hur. Så grattis till SEX poäng ikväll grabbar ;)




ps. störigt? nja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0