- DET SKET SIG



DAGORDNINGEN BRAKADE IHOP - FULLSTÄNDIG KAOS I VÄRMEN

I mitt tidigare inlägg
så hade jag ju ett gäng punkter jag skulle göra idag... köpa ac, fota raggarbilar, bilduppladdningar, Ludde-vård och zippa kallt. Gissa vad det blev.

Ac var slut ÖVERALLT, det fanns några enstaka kvar i Stockholm men dom kunde in reservera dom. Jag orkade inte gå ner på stan pga av 29 grader hemma och en mage som just nu avvecklar minst tre kilo dansk böf. Datorn zaggar och bilderna var så sjukt många att minnet nästan dog ut. Ludde klagar äver ont överallt men Lena krävde mer som nu ligger däckad i 40 graders feber..... så det var som sagt rena kaoset idag (en "kall" blev det iaf).
Men som ni ser på bilden så "tillverkade jag en AC" av en fläkt, isblock och lite julklapps-snöre, tyvärr så funkade den bara i sju minuter om den nu inte tippade omkull haha...

Laddar in en kort filmsnutt här nedanför på brassarna som trummade loss innan finalen igår så ni minns hur det var liksom, undrar varför dom tystnade i andra halvlek bara? Nästa lag som får höra dom är tydligen IFK Göteborg i Gothia Cup, där som små-ormarna tydligen är just nu... och på tal om det...

LYCKA TILL ni från BKV
som åker ner dit till Gothia imorgon, jag räknar stenhårt med rapporter på något vis därifrån så man vet hur det går för er där nere i "sill-riket". Vi håller ALLA tummar vi har och kör så det ryker!!!




(Glada tongångar.... innan matchen)


Bilder kommer imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0