- SPYDDE SOM EN RÄV



UTSLAGEN, MÖRBULTAD, ÖVERKÖRD OCH SOP-TOM - MAGSJUKAN ÄR INTE ATT LEKA MED

Först ut var Lena och igår åkte jag och Ludde på det.
Vinterkräksjukan. Vi sprang nästan och krockade inatt mellan hulkningarna, ja vi kräktes faktiskt i kör ett tag, det var som en konsert med gamla punkband ett tag haha. Vi lät som två brunstiga rådjur mellan varven och vi fnissade när det lugnade ner sig, åt själva situationen alltså. Hur som helst så var det sjukt jobbigt att vakna varje timme och inte kunna dricka fast man var hur törstig som helst, det kom ju upp direkt igen. Och nu på eftermiddagen svepte jag ett glas iskallt vatten, och jag har aldrig smakat något så gott tror jag. Vatten!!

Annars då? Jo Rimbocupen i helgen, och några 94-killar deltager, så om ni kan åk dit och heja fram dom vet jag. Få se om det blir flera som får spela då ett lag har "hoppat av" och Hacke har fått en förfrågan har jag hört. Och alldeles nyss kollade jag in hemsidan och såg att man torskat mot Rimbo (?) hmmmmm.
Sen såg jag att man nu har en dress-code på BKV-Galan, och det är svart/vitt, så nu får man leta igenom garderoberna efter begravnings-sviden. Nä, jag vet precis vad som gäller då, watch out! ;)

Kommentarer
Postat av: DASDAS

JEAMS BOND ELR `? HAHAHAH

2010-02-03 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0