- HANDBOLL IDAG



DET VAR HANDBOLL PÅ SPORTCENTRUM IDAG - OCH JAG VAR DÄR

Idag var jag kollade in Rimbos damlag i handboll, det du Marina. Och innan jag gick dit så slängde jag in en slant på säsongens första vinst, arton gånger pengarna lockade helt klart, för någon gång måste väl Rimbo ändå vinna, eller? Kärra från Göteborg stod för motståndet och var i mina ögon riktigt dåliga, men vad hjälpte det. Rimbo utskåpat igen, med hela 22-36.

Alltså, tjejerna gick upp till 10-12 och har tre raka anfall med skott i stolpen och bortslarvade pass och Kärra går till halvtidsvila med 10-16. Hade man satt sina chanser här så tror jag faktiskt att man kunde ha vunnit matchen, och gjort míg lite rikare. Men slarv, slarv och trötthet gör att det hela slutar i en ny storförlust. Vet inte om jag är rätt man att säga det, men visst ser det ut att saknas en hel del kondition hos vissa av tjejerna?

Lite skoj var det i alla fall och jag fick ju sitta med familjen Karlström och fika, bara det liksom ;) Fast jag undrar om jag kommer att gå på flera matcher, kanske kanske men då vill jag se betydligt mer ös och Marina på läktaren... och bättre domare. Alltså jag kan definitivt inte handbollsregler, men det gjorde f** inte dagens domare heller, skitdåliga. Förresten, självklart så var ju Harnebäckarna matchens lirare i Rimbo, nummer 13 och Tolbring var ett par andra tjejer som inte heller behöver skämmas.







Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt att du var där...när inte jag var det!!

Eftersom du satt bredvid Lotta fick du säkert synpunkter på ett och annat;) Kul att min äldsta var bra i 1:a i alla fall!! Men jag sa ju att du måste se en herrmatch också:) När ses vi på en sån?

2010-01-17 @ 22:23:28
Postat av: L

Tänkte stanna och kolla herrarna också, men jag hann helt enkelt inte med det igår. Kanske en annan gång, och jag hoppas vi ses då ;)

ps. Och ja, Lotta hade synpunkter hehe

2010-01-18 @ 11:10:34
Postat av: Lotta

Ja tänk om man fick bestämma ändå........

2010-01-19 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0