- 10.000 KRONOR



BLOGGVÄRDET ÖKAR OCH APPLÅDER FÖR SOMMAR-CUPER - LITE AV VARJE HOS P94

Såg att blogg-värdet nu hade passerat 10.000 kronor
och att jag hade haft en köpare för några månader sedan, som jag inte ens visste existerade. Whatever, det vill till sexsiffriga summor innan jag avsäger mig bkv.blogg.se, men det lär väl dröja tio år eller så ;)


Vad händer annars då?
Jo fullt jobb med matchbokning inför "Vårkicken", men just nu ser det ut som att det bara en match kvar att få in i almanackan så det flyter på. Träningarna är i full gång men jag vet inte vad som händer ikväll med tanke på minus tolv grader just nu, mitt på dagen. Och som ni ju redan vet så är det ju några av grabbarna som kör med juniorerna numera, men jag återkommer med mera om det vid ett annat tillfälle. Och till sist så ska vi precis börja kolla upp sommaren och eventuell cup på annan ort/annat land, som ju så många vill åka på? Så visst "rör det på sig" i P94 fast det kanske inte märks, fast personligen så längtar jag nog mest efter fotbollsgalan just nu, länge sedan man träffade "gänget" så det ska verkligen bli skoj.


Sköt om er och, och glöm inte mössan idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0