- PUSS OCH KRAM




PERSONLIG HÄLSNING FRÅN MIG TILL DIG - TREVLIG "ALLA HJÄRTANS DAG"

Här kommer en liten love-song
från MIG till DIG. Och det från en för mig mycket kärleksfull miljö i goda vänners lag, det är så vackert att man nästan gråter. Vi fotbollsälskare och klubb-fanatiker har också känslor ;) Så kram på er alla och sköt om varandra.

Och som ni märker så är det lite förändringar här på bloggen, men håll bara ut så ska jag nog så småningom få ordning på det hela, och förhoppningsvis kunna ge er en hyfsat ny och fräsch blogg-sida. Och för er som ska på BKV-galan imorgon, vi ses på "PÅ G" vid sextiden för lite förfest och kanske allsång ;) See u there!

Äh va f** vi tar den på italienska också.... sjung med!



Kommentarer
Postat av: Marina

Puss & Kram till dig och Lena på alla hjärtans dag.. Underbara klipp;)

2010-02-13 @ 21:24:08
Postat av: Anonym

Detsamma till er kram kram ;)

2010-02-14 @ 17:35:02
Postat av: Sofia och Tomas

Meraviglioso! Ti amo in ritorno! :-)

2010-02-15 @ 08:47:38
Postat av: Sofia och Tomas

Meraviglioso! Ti amo in ritorno! :-)

2010-02-15 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0