- DET ÄR EN SJUK VÄRLD





Eguren till AIK? Det är långt ifrån klart men uppenbarligen så är karln på väg upp till Stockholm för att träffa Wesström och co i Gnaget. Vad jag personligen tycker och anser håller jag för mig själv, men hade jag varit hammarbyare så hade jag nog känt mig väldigt snopen, förbannad, rånad och våldtagen. Gilla den här killens krönika där han skriver om bajen-hjälten, den bäste någonsin i Hammarby, lycka till i Lazio osv osv.... hur mår han idag tro? Det är en ny, smått sjuk värld fotbollen lever i. Men det skulle inte förvåna mig om det en dag ringer någon från Djurgården och vill signa Ludde, vad f** gör man då? Mamma Mia!!
Nä, det får inte hända!!

Kolla in sista minuten på detta klipp, kanske inte ni bajjare typ Perre. Kan liksom ana ordet ni skriker ut. Och glöm inte att har kutat i svart/gult förut, jag tänker på det där snygga bortastället hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0