- ÄR DET SANT



FAMILJEN JOHANSSON QUARTERI FÅR GÄRNA DEMENTERA - ÄR VICKE "PÅ" ELLER "AV"

Jag har ryktesvägen hört att Vicke
skrivit på för Barcelona... eller ok då, skrivit av från BKV. Är det sant? Får vi inte höra er längre på matcherna, eller se den där känsliga högerfoten. För i så fall kan jag avslöja att mitt bild-val enbart speglar min själ, ansiktsuttrycket är så... SÅ... på något vis. I alla fall från min sida.
Whatever, tjoa till om det går falska rykten på stan. Annars lär ju en "tribute" komma inom kort ;)

Förresten, jag håller stenhårt tummarna för er som åker till Uppsala imorgon. Själv är jag på annan ort under dagen och Ludde nöter på med junisarna, om nu ryggen håller hela vägen. Snubben passerade just 1,87 (!)
Lova att skicka matchfakta någon, vill ju veta hur det gick oavsett resultat.

En sak till, rykte nummer två säger att Hellgrens bangar från BKV-Galan. Party-killers eller? ;) ;) Men Svanberga-gänget lär väl inte göra det om jag känner dom rätt. Väl mött nästa helg alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0