- VAD HÄNDER

HÄNDER INTE MYCKET NU - NYÅRSKNALLEN NÄSTA

Undrar om man ska anmäla sig, nja risken är för stor att man tunnlar några stycken och då blir det ju så sur stämning efteråt. Så jag vilar nog mina ljumskar ett år till om nu ingen ringer och erbjuder en massa öl eller nåt ;)


Nu är det dags igen.... Spel i en av Sveriges "Hetaste" Inomhusturnering!!

Fredagen den 7 januari 2011
Vad är ”knallen”? Jo Knallen är årets inomhusturnering i BKV, där alla (gamla som nya) ledare i BKV, aktiva seniorspelare och f.d. seniorspelare i BKV samt speciellt inbjudna möts i en 5:manna turnering.

Anmälan: E-post: [email protected]. SMS: 073-600 47 33.... Senast: 3/1
Lagindelning: Bestäms av tävlingsledningen
Var: Sportcentrum´s bollhall
Tid: 17:00 -20:00 sedan, Bastu & ”efterfest”
Kostnad: 20 kronor lämnas före matchstart. Allt till segrande laget!!

Gammal/Skadad/Sambo/Maka/Make/supporter/Anhörig etc. Kom och heja fram din ”favorit” och var med på ”efterfesten”..... 150 kr Helstekt fläskfilé med potatisgratäng & grönpeppar sås, 1 bärs.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Väntar på din anmälan Limpan!

2010-12-27 @ 22:02:34
Postat av: Anonym

Som tur var för dig så är jag i Jämtland då, lite synd när det för en gång skull händer något. Jag får tunnla dig en annan gång ;)

2010-12-27 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0