- TACK!!



TACK ALLA - NI VET VILKA NI ÄR

Skrattar fortfarande åt en liten födelsedags-hälsning
jag fick från fam Karlström medan jag var i London, och jag bjuder på den. Var så goda haha. Och givetvis så tackar jag alla andra för era gratulationer, ni e fan goa ;) Sen måste jag ju bara samtidigt meddela att vår inställda jul-resa till Jämtland inte känns allt för jäv*** nu när vi fått reda på att det är MINUS TRETTIOSEX GRADER där just nu!! - 36.... rena Novisibirsk. Betydligt "svalare" här ju ;) Vi ses på konstgräset imorgon för en morgon-glögg.... eller?

HA EN UNDERBAR JULAFTONSMORGON ALLIHOPA, och glöm inte att kolla in bloggen efter paket-utdelningen ;) GOD JUL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0