- GOTT NYTT ÅR 2011

GOTT NYTT 2011 ALLIHOPA

BKV-BLOGG ÖNSKAR ALLA LÄSARE ETT RIKTIGT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!
Och jag gör det genom att ge er det "värsta" fyrverkeri jag någonsin sett, visserligen ett par år gammalt nu men fortfarande otroligt sevärt. Och med tanke på att jag höll på att få fira även detta nyår i London så tyckte jag att det passade lite bra. Norrtälje ju lär få vänta länge på något liknande, men vem vet när vi 2015 kliver upp i Allsvenskan ;)

.... tio, nio, åtta, sju, sex, fem, fyra, tre, två, ett......





Och så en liten bonus-film från en miffare på nätet... som firar in nyåret ensam i badkaret (?) Med must!





ps. Årets lista kommer inom kort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0