- BKV ADVENTSKALENDER



LUCKA 1 - ÅRETS MÅLTJUV

Tänkte i all fall försöka mig på en egen liten "adventskalender"
även om jag redan nu känner att den kan bli lite "B", och att jag inte kommer att hinna med varje dag. Fast jag kör på med gott mod och förhoppningar om att ni inte tror att detta är VM i lucköppning eller nåt sånt ;)

Lucka ett blir LUDDES (så klart), och det var matchen där han snodde ett mål från Simon i PA-matchen mot Brage. En match som BKV vänder upp och som killarna verkligen borde ha vunnit och där Simons mål var en riktig pärla. MEN.... i matchrapporten stod det Ludwig Lindberg som målskytt. Tur att inte skytteligan inte avgjordes där. 

Jag tar tacksamt emot förslag på "luck-förslag", var inte blyga ;) Maila mig i så fall på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0