- ZLATAN-IRONI

DET HÄNDER VÄLDIGT LITE NU - MEN HÄR KOMMER FEM SNABBA

Zlatan "stackarn" vet ju inte var han hör hemma,
och agenten ropar från sovrummet. Men det värsta måste väl ändå vara Aftonbladet med sina tio artiklar varje dag (efter AIK:s ;) Och dagens enkät-fråga är nog en av dom sämsta/värsta jag har sett/hört.  Vad skulle du välja?
- Superstjärna i Milan.... eller
- Spela lite då och då i Barca.
Shit, hjälp, vad, hur, när.... och jag som "bara" försöker nå BKV:s a-lag.....

Jag undrar just vad dom ska göra av alla svar, maila Zlatan och han avgör framtiden eller.... Jag säger bara, Juventus, Inter, och .... vem skulle sen skriva på för MILAN??? Stackars fans som måste köpa ny tröja varje år och sen (mot förmodan) måste stå och försvara/dementera övergången som klubben gjort.... hahaha

Ops Rosenborg förlorade i Europaligan mot Köpenhamn, dom som var så bra....

Oj värdelösa Gerndt har gjort ett mål till, sänkte Trelleborg och gav Helsinborg sina värdefulla poäng. Grattis Skåne!

AIK stänger av "skithögar" på livstid, The bottom is nådd.


ps. Glöm inte BKV - Brage i helgen. DU behövs då!


Kommentarer
Postat av: Perre

Du såg väl när gnagarna åkte på ordentligt med pisk

på "fånarna" på fortet. Skyll inte på muntegöken Alexandersson nu! Torska mot ett gäng studsbollare!

Ja jag säger då det! Det går utför med blixtens hastighet! Syns på lördag då?

2010-08-26 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0