- BOLLNÄS BORTA



VARGARNA HAR VANDRAT NORRUT - SYNS JUST NU I BOLLNÄS

Pojkallsvenskan fortsätter och det med en långresa norrut
, första anhalt blev Bollnäs och en tight och bra match. Enligt Marcelo så gör laget årets absolut bästa halvlek och det gör till slut att man besegrar serie-tvåan med 2-1. Och jag själv jublade lätt efter det att jag lagt på luren, för jag hade ju första-mötet som ett litet hjärnspöke. Det blev 3-3 i skitväder och BKV borde verkligen ha vunnit den bataljen trots underläget osv. Så dom här tre poängen satt riktigt riktigt bra.

Laget var komplett idag, lysande målvaktsspel av Anton, två grymt bra mittbackar i Ludde och Hellan med bländande uppspel (efter bra träningspass i torsdags ;). Mittfältet gjorde så gott som allting rätt och Kvarnlöf och Herman assisterade båda två till målen... som Simon gjorde. Han är lysande just nu! Tyvärr inga mål från anfallarna men vad gör det efter den här vinsten, men det bränns lite väl mycket på topp. Men det kommer....

Trevlig resa till Östersund nu pojkar och om ni nu läser detta, så väx med ni har gjort och ta med det ut på planen imorgon. Östersund ska inte underskattas för jag vet att dom väntar på er, men ni tar dom med tålamod, kämpa och jävlar anamma. Fan att man här och inte där.... älskar ju att se er spela ;)
Lycka till och.....

.... "BKV PÅ VÄG FRAMÅT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0