- BKV PÅ VÄG FRAMÅT


EN RIKTIGT RIKTIGT HÄRLIG SEGER IDAG - NU LIGGER PRESSEN PÅ ANDRA

BKV vann med hela 4-0 ikväll över Täby IS,
men som jag redan sagt så kunde jag inte se matchen. Men jag läste mig nyss till att A Bellander gjorde 1-0 redan i 5:e minuten. 2-0 av Douhan (17), 3-0 Tobbe "Torres" (44) och 4-0 Yousef i 80:e minuten. HÄRLIGT GRABBAR och GRATTIS!

På lördag möts Karlberg och Bollstanäs
, alltså tvåan mot trean, och det blir ju en liten rysare. Vänta nu hmmmm, drömscenariot vore ju då ett oavgjort reslutat för oss BKV:are, då får vi nämligen en sexpoängs-lucka och med bara fem omgångar kvar så har vi då råd med att förlora två av dom med ett par mål. För målskillnaden ser ju också oerhört bra ut. "BKV PÅ VÄG FRAMÅT"

Ja jag vet, vissa av er tycker att man inte ska räkna så här men jag kan liksom inte låta bli. Jag är "siffer-rullare" och räknar alltid uppåt och neråt, höger och vänster, och bak och fram. Det finns ALLTID en taktik att spela på resultat men det är mindre vanligt i Sverige än utomlands... se tex Levski Sofia idag som ställde upp med nio backar för att spela 0-0 och sen vinna med 1-0 hemma om en vecka. Enkelt, men kanske lite tråkigt ibland.

ps. Matchreferat lär finnas här eller på BKV:s hemsida imorgon... spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0