- BKV HERRAR FÖRLORADE



BAGIS BESEGRADE BKV - VAD ÄR DET SOM HÄNDER

Bagarmossen besegrade ikväll BKV med 2-1
efter 0-1 i halvtid och jag har febrilt letat efter matchkommentarer, referat men nätet är tystare än Bajen i Superettan. Men vad händer i Bagarmossen egentligen, förra veckan stryk mot bottenlaget Järfälla och idag alltså vinst över seriettan BKV Norrtälje. Snacka om rock n´roll. Och dagens match vände tydligen på tre ynka minuter och sen höll hemmalaget tätt, men som sagt, jag har ingen aning om vad som hände så jag spekulerar inte mera. Ni får hålla koll här imorgon så ska jag försöka sammanfatta det hela. Trist att NT inte är snabbare med sina nyheter, men när vi kliver upp i Superettan om några år då jäv*** ringer dom nog varje spelare efter matcherna hehe....

0-1 Tobbe Wallmo 26, 1-1 Jonas Andersson 50, 2-1 Sascha Gargallo-Zubovic 53.

Dagens "minns ni".... matchen i våras mot just Bagis och 1-1, och deras utvisade målis som stod och vrålade som en babian i hela andra halvlek bakom deras eget mål. Och domaren som tillät det. Humor eller tragiskt hehe?

ps. 53 betalande på Kärrtorps IP, publikrekord i år eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0