- VECKANS LÄNKARKIV



KATEGORIEN "VECKANS AIK-DIZZ" UTGÅR - FÖR STORT FÖR MIG

Ni vet ju redan att jag hade för avsikt
att hålla lite koll på Gnaget men efter ett par veckors "snokande" på nätet så inser jag att min tid inte på långa vägar räcker till haha. Kolla in det "lilla" urvalet av länkar här längst ner så förstår ni, och det på mindre än en vecka... oh my God. Finns det över huvud taget några andra lag i Sverige eller? Men ok, om jag hittar något positivt så kanske jag skriver en rad om det... men det lär inte bli varje dag hehe.

Förresten, nu har förbundet vaknat också, här kan ni se vilka som DM-finalerna för en vecka sedan.

Sen vill jag önska våra PA-killar all LYCKA TILL på sin långa långa resa i helgen, Bollnäs på lördag och Östersund på söndag. Ge järnet nu och spöa skiten ur dom bara. Och hälsa Åke från mig ;)

.... och här kommer länkarna haha

- De ska stängas av på livstid
- AIK kan kastas ut från Europaspel
- Självmord att åka dit för fansen
- AIK fansen borde skämmas
- Polisen väntade sig bråk
- AIK ansvarigt mot UEFA
- Stenhårt straff väntar
- Atta inte avstängd

- Spelarfacket rasar mot AIK
- Matchen avslutades med domarskandal
- Mållöst för AIK i Europa League
- Kalmarspelare ger AIK små chanser
- Stäng av Miller direkt
- AIK stänger av Walid Atta
- Bättre med Rosenborg än AIK
- Skadedrabbat AIK vann, utan att imponera
- AIK har redan fått 420.00 i böter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0