- SURT, SA VARGEN

BKV ORKADE INTE RIKTIGT - GUSK VANN DM-MATCHEN


Dagens match mot gusk orkar jag knappt skriva om
, det finns egentligen massor att säga, tycka och klaga på, och då menar jag inte på spelarna. Men jag gör inte det, jag kan bara sammanfatta att det var länge sen jag hörde så mycket gnäll (djurgården). BKV förlorar dock nog dagens fight på grund av lite för lite ork/vilja/motivation bland vissa, och motståndarna vinner tack vare att dom tog matchen för en VM-final. Det är bara att gratulera, trots att det känns lite sjukt med så stora siffror då matchen var jämn. 2-5.

En sak bara måste jag kommentera, att deras 10:a ibland är sorglig att se med sina filmningar, och dykningen i straffområdet var dessutom oerhört uselt gjord. Usch, jag tål inte när spelare gör så där, och kan man inte göra det "snyggt" sen.... suck. 21:an är däremot en spelare att ta efter, hård men ärlig. Filmning där, NEJ TACK!

Kan dock redan nu utlova revansch i kommande seriematch, någon som sätter emot?

Dagens plus på Erik, som gjorde det mycket bra mot en spelare med landslagsmeriter. Och Gurra för kanon-vilja och full fokus på matchen. Härligt att se!
Dagens minus på gusk sura extra-coach (!) som för övrigt hittade två enkronor framför familjeläktaren, och tog hem dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0