- NY TRÄNARE I AIK



STAHRE DROG TILL GREKLAND - HACKE, MJÄLLBY ELLER BAXTER

BKV.BLOGG kan redan nu avslöja
att nästa tränare i AIK blir någon av ovannämnda, men vi garderar oss dock direkt för om Hacke har tid och lust. De andra två är däremot heta kandidater till posten som tränare för AIK, kom ihåg var ni läste det först. MEN... det finns en liten reservation för ryktena och det är att en av mina "källor" ringde från en grillfest i Thailand och var lite väl över-lyrisk. Men BKV.BLOGG är garanterat mer välinformerad än kvällstidningarna och så fort jag får höra vad som gäller så delger jag det här.

En annan sak som är värt att nämas tycker jag att P94 DM är, vilken parodi. totalt.
Valsta - Hagby och w.o vinst för Valsta, Valsta - Håbo i nästa omgång och vinst för Håbo på w.o. Vad är det som händer? Och Sirius vinner över Bälinge på w.o för att i nästa omgång förlora på w.o mot Fanna... osv osv.
Lägg ner DM om inte bättre intresse finns eller "kasta tärning", det här påminner mig lite om Anna Anka och jag känner redan nu att vinnarna av DM är helt ointressant. Det är bara för tamt, tyvärr.
Jag ska inte "spåna" vidare men visst är det lite tragiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0