- BKV BESEGRADE BOO



TUMMEN UPP FÖR BKV - VINST ÖVER BOO IF I DAGENS TRÄNINGSMATCH

BKV-PA hade träningsmatch mot Boo IF idag
, även dom aktuella för Pojkallsvenskan. Och efter 1-0 i halvtid så vann BKV till slut matchen med hela 4-1, imponerande tycker jag som bara han se första halvlek, men jag fick se ganska bra fotboll stundtals. Kul! En del riktigt bra anfall som resulterade i farligheter och aggressivt mitt och backlinje, så ska det se ut. Ska jag gnälla på något så är det väl kanske på att vissa krånglar till det i enkla spelsekvenser, istället för att spela "ut" bollen till medspelare vänder man "in" i planen och möter motståndare. Fotboll är egentligen mycket enklare än man tror ;)

Boo då, jo dom var hyfsade och hade nog kunnat satt någon boll till, men det ville sig inte. Och jag tycker det var lite förvånanade se så många långbollar från gästerna. Kändes lite gammelmodigt med alla chansbollar liksom. Fast det klart, har man Andreas Bild som tränare så har man (ps lite ironiskt). Fjorton säsonger mellan 91-04 i Öster, Hammarby och BP pekar ju på en lång spelarkarriär, men jag kommer mest ihåg att han kallades för "Stillbild" på Råsunda hehe...

BRA JOBBAT ALLA!!

Och på tal om bra, jag får väl gratulera Rimbo HK till Allsvenskt spel nästa säsong efter bortavinsten mot Eskil idag (30-36). Stort! Hoppas det inte går lika illa som för damerna bara ;) GRATTIS!!

OBS. GLÖM INTE ATT STÖTTA BKV IMORGON, DM-MATCH MOT GUSK!!!


(Bekymmrad "Bild")








(Stor Boo:are i muren va? Och värsta skamgreppet på Dennis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0