- NU TJUGOFEMTUSEN




OFATTBARA TJUGOFEM TUSEN BLOGGLÄSARE - DET TRODDE JAG ALDRIG

Idag passerade antalet bloggbesökare 25.000
sedan det hela började på den här nya blogg-portalen. Det känns ju lite skoj med så många läsare, trots att jag inte öser in inläggen längre. Men att hålla igång det hela kräver ju som ni säkert förstår både tid och fantastilust så ibland är det inte helt enkelt kan jag säga. Det kanske finns någon där ute som vill vara "gästskribent"... hmmm kanske skulle starta en handbolls-sektion, en damfotbolls-sektion eller något annat i framtiden.

ps. kommentera mera ;)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jaaaaaaaa, en handbollssektion. Det gillar jag :)

2010-04-19 @ 21:15:09
Postat av: Limpan

Jag väntar med spänning på ett matchreferat, nyförvärvs-tillkännagivande eller bara rent allmänt skvaller från dig. Maila och det publiceras ;)

2010-04-20 @ 23:32:17
Postat av: Marina

Wie :))

2010-04-21 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0