- SERIEVINST IGEN


OM JAG INTE RÄKNAT HELT FEL - BKV HAR REDAN VUNNIT SERIEN

Efter helgens 7-0 vinst över Rosersbergs IK så kan jag bara gratulera er grabbar. För det ser faktiskt ut som att ni redan nu har vunnit serien med två matcher kvar att spela. Oom man kollar in tabellen på förbundets hemsida så är den som vanligt inte uppdaterad, men om man kollar på vår egen sida så ser det ut som här ovan. Och då ser ni att GUSK har spelat klart och att de övriga lagen bakom inte kan passera de oslagbara (just nu) hur gärna dom än vill. Men skit i det och se till att vinna dom här två sista matcherna, det vore grymt bra om ni vinner serierna med elva raka vinster, eller hur ;)

Förresten, här är några bilder från lördagen. Från matchen samt i pausen i A-lagets match då killarna fick kliva fram och mottaga applåder från publiken. Och sedan lovade Åke att alla tre lagen skulle få biljtter till cup-finalen på Råsunda i november. AIK är redan klara (så klart) och det andra laget avgörs i mötet mellan IFK och Helsinborg.

Nä nu ska jag sova... undrar varför jag känner mig så trött och sliten idag hmmmm


(Shivan attackerar i full speed)


(Fille ser nästan ut att gäspa, och rosersbergs-killen sover redan eller?)


(Ja vad ska man säga... kändes nästan lite komiskt på något vis)


(Spott spott spott.... )


(Utvisad... och utburen)


(Kung-Fu sparkar i muren, och en en som försöker stoppa skottet med ett finger)


(Coola killar får ta emot gratulationer och cup-final-biljetter till AIK-IFK/HIF)




(F94 fick givetvis applåder för sin DM-final också)


(Bloggläsande Åke glad som vanligt, en skön kille rakt igenom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0