- VINTERSÄSONGEN



INTE EN FOTBOLLSPLAN SÅ LÅNGT ÖGAT KAN SE - HUR KAN MAN BO HÄR

Jag var bara tvungen att visa ett par bilder jag tog idag
, sjukt vackert här kan jag ju säga. Står liksom här i svinkall blåst och fotar ett fjäll bakom Funäsdalen, vad gjorde ni andra på jobbet idag ;)
Fast hur jag än letar så ser jag inga fotbollsplaner, hade varit skoj att se en match mellan typ Tännäs och Långå eller nåt. Men det klart, med tanke på att det faktiskt snöade lite nyss så kan jag ju på en gång säga att jag har INTE rätt kläder med mig hit upp. Det får bli Enköping - BKV i helgen istället kanske, eller hmmm Ellos - AIK... undrar om jag ska lura Lena att jag måste "jobba över" här uppe i helgen och ta omvägen via Borås hem ;)


(Hoppas man inte kör fast där uppe imorgon utan mobiltäckning. Tänk "The Shining")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0