- VECKANS ARTIKLAR



DET BÖRJAR SÅ SAKTA ATT DRA IHOP SIG - SJU OMGÅNGAR KVAR I ALLSVENSKAN


Så jag tänkte slänga in ett par artiklar som jag läst de senaste dagarna, och som jag tycker är lite smått läs-värda om man gillar svart/gult i Allsvenskan. Annars är det nog ingen idé att ni klickar på länkarna. Men tänk på att jag är en ödmjuk kille innerst inne så ta inte allt för illa upp. Ibland måste man fatta ironin när "murvlarna" skriver, tex som gårdagens Laul-utspel om AIK:s regelvidriga agerande. Det är humor, men minst lika dålig som min om man läser nedanstående länkar... eller hur Perre ;)

- Bajen Fans ställer in alla arrangerade bortaresor
(stor kiss och bajshumor)

- Bottenlagen vill ha AIK:s hjälp, DIF och HIF hejar på Gnaget
(Detta måste svida riktigt)

- Hjärnsläpp, sa Andreas Dahl
(Fullständigt onödig utvisning)



Bonus
- Femton miljoner i sjön
(tragiskt men sant)

Kommentarer
Postat av: Perre

Oj oj Nu har svansen skämt ut sig igen! Hur fan kan man skita på ett bussäte! Hur tänker man då? Hur tänker de som tittar på? Det går ju knappt att skita med öppen dörr hemma! Vi får hoppas att gnaget hjälper oss stackare i bottenträsket!

2009-09-23 @ 08:41:04
Postat av: Limpan

Alltså var det inte du Perre hehe

Och för Nettans skull, stäng dörren!

2009-09-23 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0