- UFF OCH CAMP 4



MAN KAN JU BÖRJA UNDRA - I ALLA FALL LITE GRANN

Såg kallelsen till camp 4 för upplandslaget idag (p16?), fyrtiofem tappra killar från hela Uppland... och AIK... och Vasalund....som får åka till Enköping för att vidareutvecklas. Inget jag ska lägga mig i men jag bara undrar, Enköping? Har dom nästan ett helt lag som är bättre än de övriga grabbarna i BKV, nja, men dom är i alla fall dubbelt så många. Och lika många från Rosersberg som från BKV... och Storvreta (som utgick)?? Fast det klart, det beror väl på vem som bestämmer? Inte är det folk från Norrtälje i alla fall, Enköping antar jag hehe
TJUGOFEM seriematcher utan förlust och ÅTTA killar med i kvalet till PojkAllsvenskan... säger väl lite om BKV.

Men som sagt jag ska inte fördjupa mig i detta, för då kan man ju framstå som bitter och det vill man ju inte. Härligt att vi fick med våra fyra stjärnor ändå, kör så det ryker killar!!
Och lycka till UFF, det kan ni behöva ;)

Ni andra.... håll koll i Norrtelje Tidning imorgon, kanske UPPLANDS BÄSTA LAG dyker upp, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0