- SJUTUSEN SPÄNN

BKV-BLOGGEN BÖRJAR BLI LÖNSAM - KOMMENTERA MERA OCH DELA PÅ SLANTARNA


Värdet stiger sakta på bloggen
och om nu "skiten" säljs någon gång så lovar jag att alla slantar kommer att gå till en fet resa för BKV P94. Vem vet? ;)... om nu Ludde fortfarande platsar alltså. Allvarligt, kul att ni fortsätter besöka och läsa bloggen, över 13.000 besökare överstiger i alla fall mina förväntningar när jag tänker tillbaka på den dagen då jag började skriva om laget. Och ni vet väl att varje kommentar ökar bloggvärdet, och gör er resa längre ;)

Imorgon är det PARTY-PARTY, för oss "päron" och det ska bli skit-skoj. Extra roligt att så många är SÅ engagerade och att det är fullsatt, vilken jäv** sammanhållning. Hoppas verkligen att ni kommer att fortsätta känna så och kanske till och med få den att växa ytterligare. Är vi starka är laget starkt!! Och om det sen dyker upp små "gropar i vägen" så skottar vi snabbt igen dom, lagmoral slår hybris. Alla för en - En för alla!
(låter kryptiskt men jag kanske avslöjar allt den dagen bloggen dör)
Personligen är jag ju så skit-tråkig att jag föredrar en engelsk league-one fotbollsmatch framför Barcas tivoli-divor, och där finns ju ingen som kysser klubbmärket efter en match i tv. Dom har det i blodet, inte på banken!

Det ryktas
.... att lärarna och en viss Marina kommer på matcherna
.... att Mille inte längre bär bajen-overall. Tabell-läget?
.... att Sofia har värsta snapsvisan på G
.... att Lotta har jobbat hårt med kvällens fest
.... att det väntar tunga matcher i höst


Kommentarer
Postat av: Marina

Inte bara på matcherna kanske....Fest....det gillar jag...och jag vet var ni är;))

2009-09-12 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0