- SERIESÄSONGEN SLUT



POMMAC-DUSCH EFTER SERIESEGER NUMMER TVÅ - BKV P15 OUTSTANDING

13 matcher och 13 vinster i div 3 P15, totalt 27 matcher utan en enda jä*** förlust. Det är GRYMT BRA!!
Målskillnaden hamnar på 54-10 och är helt klart godkänt, speciellt imponerande att man släpper in så få mål tycker jag. I den andra serien blir det som ni redan har läst 75-16, så för er som var med och tippade innan serierna började så kan jag nu avslöja att VINNAREN HETER...... *trumvirvel*...... LIMPAN!!!
Nääääää det är inte fusk, jag lovar. Killarna gör alltså 129 mål (sex w.o mål inräknade) och jag hade tippat 132 så nu ska det bli gott med en kall seger-öl... *psscccchhhh*

Noterbart är ju att om inte Hellström hade gjort sitt andra mål i slutminuten i dagens match så hade Theo vunnit på sina 125. Så jag kan ju inte annat än tacka LUDDE som klev av i förbannelse och lät Hellström kliva in hahaha, eller var det en ren coach-seger ;) Faktum är att det var Hacke som gjorde bytet, så jag är oskyldig även där, puh! Theo, kom förbi så bjuder jag på en cola och lite godis, det är du värd. För resten av tipparna var helt galet ute, Festim och Kevins 165 tex. Eller Jonas 103, Rikards 108.... ljusår ifrån ;)

Dagens match var ju lite seeeg fram och tillbaka men grabbarna vinner lik förbannat med hela 5-0, vilket ju säger en hel del om vilken hög lägsta-nivå man har. Och tänk också på att det var väldigt många ovana positioner på vissa killar under andra halvlek. Sen att domaren blåste nio frisparkar i rad under tjugo minuter för Fanna fick mig faktiskt lite smått irriterad som ass.coach idag. Hans ill-stirrande rakt in i mina ögon efter ett litet påpekande kändes bara larvigt, jag såg ju att han visste att han hade fel. Inget domar-gnäll men jag tycker inte om när det blir så uppenbart, alla domare är värda en eloge men döm gärna på samma nivå hela matchen och lika för båda lagen. Enkelt!

NU STÄLLER JAG MIG UPP OCH APPLÅDERAR ER GRABBAR, VILKEN SÄSONG NI HAR GJORT... *klapp-klapp*
Eller vad säger ni om en enda förlust (Värnamo 0-2) på TRETTIONIO raka matcher sedan mars i år, är det sant Hacke?? JAA!!! Endast fyra förluster 2009 på FEMTIOTRE matcher, man tror f** inte sina ögon ;)

ps. Några bilder kommer senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: JONATAN KINGEN ANDERSSON

grattis :)

2009-09-26 @ 20:59:31
Postat av: Perre

Tipstävlingen måste vara riggad! Jag har bildbevis på att det var du som coachade hela matchen. Haha.

Hursomhelst har ni gjort en kanonsäsong! Grattis och starkt jobbat till alla inblandade. I morgon är det vår tur att få spruta lite bubbel. :)

2009-09-26 @ 21:04:01
Postat av: Anna Lena

Hmm -hur är det matten Limpan , tidigare i bloggen står det 136 på Limpan -måste va felskrivet ????

Så det vara nog bra att Theo fick lite cola &godis.....

2009-09-26 @ 21:27:35
Postat av: Anonym

ps ) hittar t.om 148 mål på Limpan -vad är det stämmer......

2009-09-26 @ 21:30:58
Postat av: Anonym

Luktar Fusk! LIMPAN!!!:(

2009-09-26 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0