- ÖNSKAS HYRA, GARAGE



VÄLBETALANDE HYRESGÄST SÖKER LEDIGT GARAGE - ALLTSÅ EN KOMPIS

Jag åkte in en snabbis till Stockholm tidigt i morse för några små ärenden, ja som ni vet så har jag mitt kontor på söder, inte så långt från Västberga. Och där träffade jag på några goda vänner idag som jobbade med något "tak-jobb". Och i och med att min bil krånglade lite så flö... eh liftade jag med dom ut ur stan en bit, ja bort till Täby-trakten, Arninge ni vet. Där hade jag nämligen min privata bil ståendes sedan igår kväll då jag skjutsade hem en kollega från Norrtälje flyg-klubb. Nåja, nu frågade i alla fall min gode vän om jag visste om något ledigt garage ett par veckor, han skulle bara lägga några saker på is eller nåt. Så om ni vill tjäna en slant så kan ni väl höra av er ;)

Hola.... una cerveza por favor!

Kommentarer
Postat av: Perre

Dos cervesas por favor. Du måste ta med dig en ölkompis fattar du väl. Den kompisen är jag! Jag kan dra en skröna eller två om alla gnagarspelare jag känner. Bodström, Veronese, Djordic eller Özcan. Det är bara att välja!

2009-09-24 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0