- MUSIK-VAL



HALLÅ ALLA "PÄRON" - VAD LYSSNAR NI PÅ

Stort party kommande helg och det är dags att ladda hem och bränna ner lite skön musik. Men som den ödmjuke person jag är så vill jag ju så gärna höra era åsikter i musik-valet. Vad lyssnar ni på? Vad vill ni höra? Vilken typ av musik brukar har ni på era fester? Risken är STOOOR annars att det blir tung, hög hårdrock om undertecknad får bestämma. Eller typ min gamle barndoms-idol Alice Cooper... haha

Så passa på nu att komma med förslag om ni till exempel förderar Thorliefs eller andra dansband, kan dock på en gång säga att gamla fotbollsspelare INTE får önska låtar. Då blir det ju bara Dire Straits, Brucan och annat "crap" ;)
Kanske Carina vill ha karaokee? ;)

Eller ska vi köra den här hela kvällen?



Kom på en sak, vi kanske ska köra "klack-ramsor", jag kan många bra ;) Ops nu kom Lena och då blev förslagen lite "snällare"

"VI ÄR HACKES HUNGRIGA PÄRON..."
"ÅÅÅÅÅÅ VI E BKV - VI E BKV - B K V..."
"ALLA HETER VIKTOR I BKV...."
"TACK SKA NI HA - DET GJORDE NI BRA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0