- HÄRLIGT TJEJER



VILKEN SKÖN REVANSCH-VINST FÖR TJEJERNA - ENKÖPING ÖVERKÖRDA IKVÄLL

Det var nästan ett MÅSTE att gå och kolla på när tjejerna mötte Enköping ikväll, med tanke på förra mötet med den brunög... ehhh enögda domaren och alla utvisningarna osv. Jag tänker inte gå in på detaljerna kring den matchen utan hänvisar till deras egen matchrapport. Men jag njöt verkligen av att se att tjejerna var så taggade och verkligen tog vara på chanserna idag. Härligt!! Och att det var just mot Enköping gör ju liksom ingenting heller. Stundtals var det ju riktigt bra spel inom laget också trots att motståndarna pressade hårt och direkt. Min lilla guldstjärna går till mittbacken med "tofs" (jag och namn)... och ja, jag gillar duktiga backar mest av allt ;)

Förra gången blev det 1-8 och nu 5-1, och jag tycker BKV var klart bättre. Så Perre kan inte ha haft fel i sin domar-analys, och jag hörde ju efteråt att han var "typ" pojkvän till någon i laget... är det sant, är det skandal!!
GRATTIS TJEJER DET GJORDE NI BRA!! Och ni också Perre å Kekke ;)

Ps. Imorgon är det BKV P94 - Roslagsbro/Lohärad, välkomna alla! Och de ryktas om en inhyrd grym coach i den matchen? Förresten, Marina, vill du ha 0 mål eller?


(Stilstudie på Matilda... tror jag det är)


(Elina firar fett efter mål... ser ni "The Fist of Revenge" ;)


(Yeeeeez, där satt den hehe)


(Enköpingstjej helt vilse, och utan lagkamrater)


(Så här ser det ut om man köper kamera för 10.000 och inte har läst manualen. Flummigt va... haha)

Kommentarer
Postat av: Perre

Tack Limpan! Vilka fina bilder. Det är så skönt att se att ni kommer upp och kollar en fredagskväll. det värmer i hjärtat ska ni veta. Sen har du gjort en klockren analys av matchen det var aldrig något snack! Tack för stödet alla i p-94 och alla andra. Säg till Shivan att han inta bara ska kolla rumpor :)

2009-09-18 @ 21:49:12
Postat av: Anonym

Det är inte domaren som avgör en match även om Perre och du verkar tro det. Den matchen spelade vi bedrövligt. Glad att vi är på G igen. Det var riktigt kul att köra mot enköping igår. Dem är tuffa.

2009-09-19 @ 10:02:57
Postat av: Anonym

jag måste bara säga att ni spelade bra igår , och grattis! men nu säger jag dethär så har vi det avklarat. förra matchen då esk vann, dommarn är absolut ingen pojkvän till någon av oss! och enköping är litet men vi känner inte ens honom.och bilden högre upp här, då ni skriver att enköping är helt vilse utan några lagkamrater. det är ju inte precis sportsligt. eller hur? det var iaf det jag ville säga men iaf stort grattis till vinsten och lycka till i finalen!

2009-09-19 @ 13:41:08
Postat av: Limpan

Ok, då har vi rett ut den där "domar-frågan" tydligen, och ärligt talat så bryr jag mig egentligen inte, sorry. Vad det gäller sportsligt eller inte på den bloggen så säger jag som vanligt. Skapa en egen eller läs en annan.

Dock är bildtexten om vilse i ett sammanhang då tjejen (inte hela Enköping) inte hade en enda medspelare med sig i just den situationen ;) Det kunde lika bra ha stått, "letar medspelare"....

2009-09-19 @ 15:14:11
Postat av: jonis

kasta inte skit på limpan..

2009-09-20 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0