- HAR VI VUNNIT ELLER



BKV-FOKUS - VA FAN SATTE JAG DEN INTE FÖR

I brist på annat så lägger jag upp en liten bild som jag ser som en av de bästa jag tagit under säsongen, en mittback med upp-skrubbat blodigt knä och krampkänningar efter vätskebrist. En sann BKV-krigare som dock verkar "smått" missnöjd efter en 7-0 vinst. Kan det bero på det friläge som dök upp och som han missade. Bit ihop Festim, laget går först. Vem som gör målen är egentligen oväsentligt bara ni i backlinjen håller nollan.
Thats football!!

Shit va jag längtar till nästa match, men gör inte för många mål nu. Med tanke på tävlingen ;) Fast det ser ut som någon över 150 vinner, Sean eller Viktor kanske. 110 mål just nu betyder att Jonas, Rikard och Marina redan är körda.... 26 till räcker killar hehe

Festim -- 165
Kevin -- 165
Robin Å -- 162
Viktor HG -- 155
Sean -- 151
Mini -- 142
Christer L -- 142
Lena -- 141
Niklas -- 140
Limpan -- 136
Tho -- 125
Ludde -- 111
-----------------
Marina -- 110
Rikard -- 108
Jonas -- 103


Kommentarer
Postat av: Marina

Men då är jag glad om det blir 0-0 i matcherna som är kvar;)

2009-09-16 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0